wtorek, 19 listopada 2013

Świąteczne Warsztaty !!!

Wreszcie nadchodzi pora świątecznych przygotowań! Nie wiem jak Wy ale ja bardzo lubię ten czas. Choć bywa dużo pracy, zmęczenia i ogólnego zamieszania, to jednak magia Świąt wszystko rekompensuje, daje radość i siłę  do pracy :-)
No to do roboty!!!
Zapraszam serdecznie w najbliższą sobotę na warsztaty! Przygotowałam dla Was dwa projekty: pudełeczko na pierniczki lub inne świąteczne słodkości i bombkę.
Długo walczyłam ze sobą jeśli chodzi o bombkę. Przyznam się że nie nie porywają mnie bombki (co innego pisanki...). Ale to fajna ozdoba świąteczna i pomyślałam, że zwłaszcza dziewczynom, które będą robić to pierwszy raz spodobają się :-)
A oto co przygotowałam:
Pierwsze pudełeczko z wypukłymi  babeczkami i dół z efektem "płótna", gwiazdeczki zrobione za pomocą embossingu na gorąco :-)




Drugie ze śniegiem, brokatem i cudnym świątecznym widoczkiem :-)


A to inne wzory pudełek z zeszłego roku, z których będziecie mogły skorzystać






A jeśli chodzi o bombki to do pooglądania wzory zeszłoroczne, a w sobotę nowy wzór-niespodzianka :-)






Zapraszam serdecznie! Sobota o 15.00 początek, a koniec... kto to wie? 
Koszt warsztatów 45 zł. Zgłoszenia mailem;  ania-sosenka@wp.pl lub  SMSem.
Do zobaczenia!
Ania-Sosna







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz