piątek, 19 października 2012

Różowy etap w twórczości...

Ostatnio mój mąż wrócił do domu i podzielił się taką mądrością życiową:
Podobna każda kobieta przechodzi w swoim życiu etap  "RÓŻU", dobrze jest jak ma to miejsce wcześnie gdy np jako mała dziewczynka dobiera rzeczy wokół siebie tylko różowe - ciuszki, zabawki, "plomby" w zębach itp. Gorzej gdy ten etap dopada nas po 60-ce...
A jak tam u Was? Przechodziłyście już różowy etap?
Ja chyba tak, choć scrapując ostatnio bardzo chętnie sięgam po różowe papiery. Tym bardziej, że wyglądają super postarzone i lekko przypudrowane. Świetnie pasują do stylu Vintage.
No i tak powstał Nostalgiczny notesik. ( w różach, hihi...)

Chyba nie znam osoby, która nie lubiłaby starych zdjęć. Ja mam do nich duży sentyment! Gdy zobaczyłam na blogu Scrapki.pl notes z motywem właśnie starego zdjęcia i zadanie żeby go "zliftować" to wahałam się tylko chwilę czy podjąć wyzwanie... no i jest nowy notes-zeszyt. Poszalałam z pięknymi papierami UHK Galery-"Herbata z Malinami", dodałam kwiatki własnoręcznie wydziergane, koronki no i serwetkę z wykrojnika, która ostatnio też mi skradła serce więc gości w większości moich prac.







Mam nadzieję, że Wam się spodobał :-)

Ania-Sosna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz