wtorek, 30 października 2012

Świąteczne Warsztaty



Kończy się październik więc już najwyższa pora zacząć myśleć o świętach . Jeszcze tylko wyprawa na groby najbliższych i ani się obejrzymy a będzie trzeba ubierać choinkę...
Nie wiem jak u Was, ale u mnie ciągle tyle do zrobienia, że na nic nie mam czasu. Nauczona zatem doświadczeniem z pisankami,( które zaczęłam robić, w tym roku, już w lutym) postanowiłam nie zwlekać, tylko w wolnych chwilach robię już kartki świąteczne, bombki i inne ozdóbki :-)





Szykuję też coś dla wszystkich chętnych na WSPÓLNE TWORZENIE czyli "Świąteczne Warsztaty".
Może wreszcie uda się wreszcie pokazać Wam nową PRACOWNIĘ!!!
Warsztaty:-)
ZAPRASZAM  Was Kochane pierwszy raz w sobotę 3.11.12. o godz.15.00.
Mam nadzieję, że tych kilka wolnych dni pozwoli Wam wygospodarować kilka godzin na RADOSNĄ TWÓRCZOŚĆ :-)
Przygotujemy pudełeczko na pierniczki i kartkę świąteczną. Tak, żebyście mogły potem w domu już samodzielnie rozpocząć swoją "produkcję". Pomyślałam, że takie pudełeczko, wypełnione własnej roboty pierniczkami, może być fajnym prezentem podczas świątecznych wizyt.
Co do wyglądu pudełeczka to - niespodzianka! Zdradzę tylko, że będzie 3D :-).
A kartka świąteczna do wyboru:











Jeśli macie czas i ochotę to zapraszam! 
Cena warsztatów 40 zł ( zrzutka na materiały...)
Proszę osoby chętne o kontakt ania.boroszko@gmail.com
Warsztaty oczywiście w Warszawie. Czasem zapominam, że internet jest wszędobylski...

Kolejne warsztaty- bombkowe planuję na sobotę 17.11 ok. 16.00, no i może uda się jeszcze spotkać 8.12 i przygotować notesy i świece świąteczne :-)

Ściskam Was cieplutko.
Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz