środa, 6 marca 2013

Wielkanoc tuż, tuż !!!

Gdy w zeszłym roku zamówiłam w lutym wydmuszki gęsie do pisanek to rodzina dziwnie patrzyła na mnie. Byłam nadgorliwa ? Wcale nie! Ledwo zdążyłam  zrobić pisanki i nie zwariować przed świętami w ferworze przygotowań :-)
W tym roku też  już szykuję ozdoby wielkanocne i, jak ostatnio pisałam, powstają wciąż nowe kartki świąteczne. Oto kilka z nich:




 Życzenia zrobiłam przy użyciu białego pudru do embossingu na gorąco i stempla (z Agaterii) 







I ostatnia w kształcie pisanki :-) 
- miejsce na życzenia wewnątrz, 
-pomarańczowy papier wytłoczyłam za pomocą folderu do embossingu (Spellbinders)

                                           

Na koniec chciałabym zaprosić Was na PISANKOWE WARSZTATY , które odbędą się 16.03.2013r. Jak zwykle spotykamy się o godzinie16.00
Będziemy robiły 3 pisanki. Pierwszą z reliefami i obrazkami przeniesionymi za pomocą transferu, kolejna według waszego pomysłu (przykłady poniżej) i ostatnia ozdobiona techniką PRINT ROOM (coś nowego na moich warsztatach ). Jeżeli jakieś dziewczynki mają ochotę pobawić się z nami to proponuję żeby zrobiły tylko pisanki łatwiejsze czyli wyklejane z serwetek :-)







Koszt warsztatów 45 zł, dzieciaki 35 zł
Serdecznie zapraszam, tradycyjnie proszę o potwierdzenie czy wybieracie się na warsztaty mailem (ania-sosenka@wp.pl) lub SMSem
Do zobaczenia
Ania-Sosna


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz