środa, 27 lutego 2013

Notes w moim stylu

Niedawno powstał notes, który zrobiłam dla wyjątkowej osoby...
Gdy robię kartkę, notes, pudełeczko dla konkretnej osoby, to zauważyłam, że po pierwsze trochę mnie to stresuje (wciąż myślę czy będzie jej się podobał) i zwykle bardzo "udaje" mi się praca. Też tak macie?
To chyba wniosek prosty, SERCE włożone w pracę to najlepszy dodatek upiększający :-)
Podobnie było i z tym notesem. Może to nie skromnie, ale efekt końcowy bardzo mi się spodobał :-)





Do zrobienia tego notesu wykorzystałam papiery Graphic 45 " A Ladies' Diary" którymi jestem absolutnie zauroczona!!!
Poszperajcie w sklepikach na pewno znajdziecie kolekcję Graphik 45, która Wam przypadnie do gustu. Jest ich kilka.
Zajrzyjcie też koniecznie na bloga stryszkowego tam też nowe  moje karteczki ;-)




Pozdrawiam,
Ania-Sosna-Pinia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz