poniedziałek, 17 marca 2014

Torebka z okienkiem

Co roku przed Wielkanocą robię sporo pisanek z gęsich wydmuszek, które potem trafiają jako świąteczne prezenty do moich przyjaciół :-) Zawsze jednak miałam problem jak je zapakować... 
Ta torebka mam nadzieję rozwiąże mój problem! Pisanka całkiem nieźle się w niej prezentuje a dzięki okienku od razu widać ją.  Jest też dość prosta do zrobienia, więc nie stracę zbyt szybko zapału do pakowania jajek :-)

IMG_3506
IMG_3499
IMG_3497
IMG_3486

A jak powstała torebeczka...? Może któraś z Was zechce zrobić podobną, jeśli nie na pisanki to np. na czekoladowe jajeczka dla dzieciaków...
Na początku powstał szablon według którego wycięłam i pozaginałam papier na torebkę. Wymiary jej tak dopasowałam, żeby zmieściła się pisanka z gęsiego jaja :-) Na tym etapie bardzo pomocna okazała się oczywiście tablica do bigowania Marthy Steward :-)
IMG_3481
Następnie zabrałam się do wycięcia okienka za pomocą  wykrojnika  Nellie's Choice.
IMG_3455
IMG_3462

Potem korzystając z tego samego zestawu wykrojników wycięłam falbankę by ozdobić brzeg okienka. Na zdjęciu jest falbanka inna niż użyłam do projektu, bo oczywiście w międzyczasie zmieniłam koncepcje kolorystyczną i już nie uwzględniłam tego na zdjęciach :-(
IMG_3467

Folię do zaklejenia okienka wycięłam z torebki foliowej, którą zwykle wykorzystuję do pakowania kartek. Wycięłam ją z zapasem, ale tak by schowała mi się potem pod falbanką. Przykleiłam ją na klej Magic.IMG_3469
IMG_3472
IMG_3473
Ozdobiłam przód torebki przed sklejeniem boków gdyż tak jest wygodniej :-)
IMG_3477

Potem od środka dokleiłam uchwyty i skleiłam boki za pomocą taśmy dwustronnej.IMG_3474
IMG_3479

I tak oto w łatwy i szybki sposób powstała torebeczka z okienkiem :-)
IMG_3485
Życzę miłej zabawy przy robieniu torebeczek :-)
Ania-Sosna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz