piątek, 21 marca 2014

Wiosenna ozdoba na okno

Oto moja wiosenno-wielkanocna inspiracja dla Was. Wianek, który u mnie w domu będzie wprowadzał gości w wiosenny nastrój, zdobiąc drzwi wejściowe. Ale ładnie wygląda też na oknie jak po
niżej...
IMG_3560

IMG_3567

IMG_3586

Pomyślałam na koniec, że ptaszek też nieźle pasuje do tego wianka :-)
IMG_3594



IMG_3587

Cała ozdoba  zrobiona jest własnoręcznie od podstaw :-) To znaczy sam wianek "uplotłam" z rafii, a reszta powstała z materiałów, które znajdziecie oczywiście na "Stryszku" ( no, może poza skorupkami jajek :-) )
Mini bukieciki kwiatów umieściłam w skorupkach jajek mocując je w kawałeczkach florystycznej suchej gąbki, a tą przykleiłam za pomocą kleju na gorąco. Podobnie przykleiłam same skorupki do wianka.

Jeszcze raz zapraszam na jutrzejsze warsztaty! Robimy trzy pisanki!
Spotykamy się o 16.00. Gdyby jakaś nowa chętna dekupażystka chciała dołączyć to zapraszam!
Proszę o maila na ania-sosenka@wp.pl, podam szczegóły :-)
Pozdrawiam, Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz