środa, 5 września 2012

Nie święci garnki lepią...


Najwyższa pora....               
Najwyższa pora by pokazać światu, czyli tym wszystkim co zawitają do Sosnowego Zakątka, co zdolne i niepewne swych talentów kobitki potrafią zrobić!
Od ponad roku zajmuję się ozdabianiem różnych przedmiotów techniką decoupage, wciągnął mnie również scrapbooking. Ale odkryłam, że największą frajdę sprawia mi to, gdy "tworzę" w miłym towarzystwie. Gdzie każdy chętnie dzieli się swoją wiedzą, doświadczeniem i pomysłami. Gdy panuje radosna,twórcza atmosfera, w której łatwo uwierzyć, że można zrobić wszystko jeśli się tylko chce!
Przecież nie święci garnki lepią ! :-)
Trzymając się tej myśli, podczas wakacji udało mi się zorganizować kilka takich warsztatów.
Powstały różne "cudeńka", z których jesteśmy z dziewczynami  naprawdę dumne. 
Robiłyśmy różne rzeczy i trudno byłoby pokazać je wszystkie naraz.
Dlatego będę dozować przyjemności i na początek notesy, które powstały podczas lipcowego wyjazdu do Plusek.

Od tego się zaczęło... Mój pierwszy notes:


Notes Kseni,
która wreszcie mogła poszaleć ze swoją wyobraźnią... bo decoupage nie
zainspirował jej tak.  Każda strona notesu jest  ozdobiona, a na zdjęciach niestety tylko okładka 












Notesy Emilii,
która powoli przymierzała się do robienia notesu, lecz kiedy już zaczęła, to doskonale wiedziała jak ma on wyglądać i szła jak burza! 


 




Notes Justynki,
która wcale nie chciała robić notesu... a tak tylko jej się udał... :-)




Notes Joanny,
która poszalała z kolorami robiąc kolaż więc notesik jest stonowany...






Za to drugi notes Kseni miał być leciutko "odjechany"





A na koniec znowu mój notes z przepisami :




Wakacje okazały się dla nas bardzo pracowite... Ale o tym wkrótce :-)

Na koniec chciałabym jeszcze podziękować Kajetanowi bez którego tego bloga by nie było! Za jego cierpliwość i wyrozumiałość w tłumaczeniu mamusi gdzie co kliknąć i za ciągłe motywowanie mnie do pisania. No i za cały projekt strony!!! Zdolnego mam syna :-)

Sosna



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz