piątek, 14 września 2012

Słodkie wspomnienie....



Lato niestety staje się już tylko pięknym wspomnieniem...
Ale bardzo lubię tą porę .Schyłek lata i początek jesieni kojarzy mi się z barwnymi, pachnącymi owocami na straganach, które kuszą by je zjeść! Las też wygląda cudnie, a jak pachnie! Pełen jest skarbów; grzybów, borówek, aż nie chce się wracać do miejskiej rzeczywistości.
Lubię zbierać te cudowności i przetwarzając je w dżemiki, powidła, grzybki i ogóreczki w occie mam cichą nadzieję, że zatrzymam trochę na dłużej ciepło lata.



A w tak zwanym między czasie...
Próbuję swoich sił robiąc kartki.
Jak się okazało wrzesień to czas ślubów, chrzcin, imprez urodzinowych itp.


Ślubnie:


Urodzinowo:
Ta kartka powstała szybciutko, jak podglądając różności w sieci, trafiłam na filmik o tym jak zrobić "wysuwaną" kartkę. Tak mnie urzekł pomysł i prostota, że zaraz sama musiałam wypróbować i udało się!
Nie podam Wam adresu strony, bo jak zwykle nie zapisałam go a teraz nie mogę odnaleźć... Taka to ze mnie wiewiórka coś schowam, zobaczę coś ciekawego i zaraz zapominam gdzie to było... Ale jak odnajdę, to na pewno się tym podzielę albo zrobię krótki kursik :-) jak sama to robiłam.



No i coś na chrzest:





Ta jest moja ulubiona. Od kiedy zobaczyłam ten papier Makowego Pola, cały czas kombinowałam, żeby coś z niego wyczarować. Ale ciężko było mi go pociąć, bo sam w sobie jest cudny. ( Kupiłam już nowy, żeby mi nie było smutno :-) , a inne wzory Makowego Pola jakie są śliczne!  Zerknijcie na strony sklepu Na-Strychu lub innego...)
Miłego scrapowania i dżemikowania (chomikowania)...
Sosna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz