piątek, 21 września 2012

Wakacyjne wspomnienie

Już dawno tak intensywnie nie "decoupażowałam" jak w Koleczkowie, w wakacje.
Od jakiegoś czasu i zdrowie i nowa pasja - scrapbooking nie pozwalały mi zagłębić się w decoupage.
No ale cóż, dziewczyny były bardzo zdeterminowane i tak powstało parę prac. Nie ukrywam, że ogromną frajdę sprawiły mi te warsztaty, a radość i zaangażowanie dziewczyn były nieocenione.
Mega przy tym odpoczęłam !!! Trzeba będzie to powtórzyć!

Na początek różowa seria Pani Małgosi. Bardzo lubię ten motyw róż. Za każdym razem trochę inaczej wyglądają, co będzie widać na kolejnym serwetniku z tym motywem.Tam tonacja jest bardziej łososiowa, tu brudny róż...






I tak właśnie kolejne pudełeczko, choć cudne, to wyszło mi trochę inne niż planowałam... 




Zuziowe ozdóbki świąteczne do kuchni z ulubionymi rękawiczkami :



A to  sweterkowe pudełeczko "wydziergała" Julka :-)



To znów dzieło Pani Małgosi :



Dostałam zlecenie  pudełeczka dla drugiej babci, również w tonacji brudnego różu. Serwetka wyglądała niepozornie, ale efekt na pudełku urzekł mnie, szczególnie z tą koronką.





 Pudełeczko Zuzi,
 (któremu według autorki, wstążeczka dodała uroku...)






Na koniec "Żaba-chustecznik" na specjalne zamówienie Ksawka, do nowego wystroju pokoju
 i pudełeczko Julki





Szkoda, że wakacje tak szybko się kończą i tyle trzeba czekać na kolejne...


Sosna


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz