piątek, 21 września 2012

Nowa pasja - obsesja...

Ależ ten scrapbooking wciąga !
Rok szkolny się zaczął, nowa pracownia remontuje się i tyle z tym pracy, a ja każdą wolną chwilę najchętniej spędziłabym przy biurku wycinając i lepiąc. Nie chwaląc się, takie śliczne rzeczy można zrobić z tych papierków.
Niedawno podpatrzyłam na blogu Na-Strychu pudełeczka, które świetnie nadają się na zbliżający się Dzień Nauczyciela. Więc spróbowałam...
A oto co mi udało się wyczarować:



Pudełeczka są wielofunkcyjne, kartka z życzeniami i pudełeczko - bombonierka 
w jednym :-)












A to nie koniec!!!
Jeszcze jedna kartka, która powstała dla specjalnej osoby na specjalną okazję...
Wykorzystałam do tej pracy papier Graphic 45, który zauroczył mnie od pierwszego wejrzenia.







I to tyle, trzeba wracać do rzeczywistości...
A kartkę wysłać!

Ania-Sosna


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz